ח"כ רביבו: "לא נכנענו ברפורמה; קרן הארנונה – תעבור"

אסתי פלד No Comments on ח"כ רביבו: "לא נכנענו ברפורמה; קרן הארנונה – תעבור"

ח"כ אליהו רביבו במהדורה המרכזית: "לא הייתה כניעה בנושא הרפורמה המשפטית. היא תקודם; כמובן שלא ניסוג בנושא קרן הארנונה. הנוסחה שאותה הגשנו היא נוסחה מרוככת שהוסכמה על כל הצדדים"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
20:24
29.04.24
אתר קול חי No Comments on התקדמות דרמטית במגעים לעסקת חטופים | חדשות החג

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ אליהו רביבו (הליכוד), שוחח הערב (שני) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית על "קרן הארנונה" והרפורמה המשפטית: "בני ברק למשל תהיה מראשוני המפרישות לקרן כי היא עיר משגשגת שבונה עסקים", אמר רביבו בפתח הריאיון. "הגיחוך הזה שמעוותים כל דבר נכון וצודק שאנחנו מקדמים מגחיך אותם ומראה לאזרחים שהם משחקים ברגשותיהם".

הוא התייחס לנושא התקציבים לישיבות וחוק הגיוס: "מי שמסכים לוותר על הנאות החיים ולשבת כל היום בבית המדרש ולחיות בצניעות – יעשה את זה בשביל כמה מאות שקלים? עשרות אלפים לא ישכנעו אותם. מי שבחר בדרך הזו אנחנו כמדינת הלאום של העם היהודי אנחנו חייבים לאפשר לו את זה. לגבי אלה שרוכבים על זה ולא באמת לומדים צריך בהם צריך לטפל בנפרד".

בעניין הרפורמה המשפטית, טען רביבו: "לא הייתה כניעה בנושא הרפורמה המשפטית. היא תקודם. היא רק הושהתה כדי לתת צ'אנס להידברות". 

"כמובן שלא ניסוג בנושא קרן הארנונה", הבהיר. "הנוסחה שאותה הגשנו היא נוסחה מרוככת שהוסכמה על כל הצדדים. אני עצמי בתחילה הבהרתי שלא אתמוך בחוק כפי שהוא אבל אחרי שהאוצר הגיע להבנות עם נציגי הרשויות המקומיות – שירגעו אלה שמזיזים להם את הגבינה. אי אפשר להקריב את כל אזרחי ישראל בשביל כמה מיליונים שהם רוצים להכניס לעירייה".



0 תגובות